ללמוד לתכנת מאפס

הידעתם שנכון לכתיבת שורות אלו קיים מסחור של כ-10,000 מתכנתים בשוק העבודה הישראלי?
ירון ביטון

ירון ביטון

מייסד ו-CTO של חברת מיסטרביט קודינג-אקדמי

הידעתם שנכון לכתיבת שורות אלו קיים מחסור של כ-10,000 מתכנתים בשוק העבודה הישראלי? הידעתם שהשכר החודשי הממוצע של מתכנת בישראל גבוהה מהשכר החודשי הממוצע במשק? הידעתם שניתן ללמוד תכנות מאפס ולהשתלב בתעשיית ההייטק הישראלית במהירות? ועם כאלו עובדות זה הזמן לדעת הכול על לימודי תכנות.

לימודי תכנות הם הגדרה כוללת לכל סוגי הקורסים המקצועיים העוסקים בעולמות התכנות, כאשר תחום לימודי זה מיועד לכל אילו מביניכם המעוניינים להשתלב בתעשיית ההייטק וליהנות ממסלולי קריירה מאתגרים ותנאי שכר והעסקה מצוינים. בשביל ללמוד תכנות מאפס תדרשו לסקרנות טכנולוגית, והבנה של השפה האנגלית. מוצאים את עצמכם מתאימים? בואו נמשיך…

אצלנו ב- Coding Academy, בית הספר ללימודי תכנות, תוכלו למצוא מסלול לימודים ייעודי המאפשר לכל אחד ואחת מביניכם ללמוד תכנות מאפס. מסלול לימודים ייחודי זה פותח על ידי ירון ביטון, ממעצבי קורס התכנות של בסמ”ח (ממר”ם) ובעל ניסיון רב שנים בהכשרתם של אלפי מפתחים המועסקים בחברות ההייטק ומיזמי הסטארט אפ המובילים של ישראל. תכנית הלימוד המוצעת לכם אצלנו, מבוסס על פורמט מיוחד ללימודי תכנות ובמסגרתו תוכלו להתמקצע בענף התכנות תוך שלושה חודשים (של לימוד מאומץ ומהנה).

מסלול לימודי תכנות שנותן לכם הרבה יותר ידע וניסיון מעשי תוך כדי הלימודים…

מסלול הלימודים הייחודי שלנו ללימודי תכנות, מבוסס בין היתר על תרגול מעשי וליווי אישי לאורך כל הדרך. כמו כן, המסלול משלב למידה קבוצתית במסגרת קבוצות לימוד קטנות והוא מאפשר לכל אילו מביניכם המעוניינים ללמוד תכנות מאפס להתמקצע בטכנולוגיות המתקדמות והרלוונטיות ביותר כיום לשוק התעסוקה. לאורך כל שלבי הקורס, אנו מסייעים לסטודנטים שלנו לסגל לעצמם הרגלים מקצועיים תוך היכרות עם כלי העבודה הנחוצים ותהליכי העבודה הנכונים. לקראת סיום הקורס, כל סטודנט יוכל להחזיק ברשותו תיק עבודות מעשי עימו הוא יוכל לגשת לראיונות העבודה השונים ולהשתלב במיטב החברות והסטרטאפים הפועלים בישראל ומחוצה לה.

מוצאים עניין בלימודי תכנות מאפס? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן בתחתית העמוד, לקבוע לעצמכם ראיון קבלה ומשם השמיים הם לא גבול עבורכם.

תודה על הקריאה 🦋
ירון ביטון

ירון ביטון

מייסד ו-CTO של חברת מיסטרביט קודינג-אקדמי

ירון ביטון

ירון ביטון

מייסד ו-CTO של חברת מיסטרביט קודינג-אקדמי

הכותב הוא טכנולוג ותיק, מייסד ו- CTO של חברת misterBIT , המתמחה בפיתוח אפליקציות Web מורכבות, והכשרות טכנולוגיות מעמיקות ועדכניות.

החברה מספקת שירותי פיתוח (כולל במסגרת אאוטסורס) בטכנולוגיות ריאקט, VUE, אנגולר, Node.js, ושאר טכנולוגיות פולסטאק (Full stack).

מיסטרביט מפעילה בין השאר את בית הספר המתקדם בישראל להכשרת מתכנתים והסבה להייטק קודינג אקדמי קורס התכנות (בוטקאמפ תכנות – Coding Bootcamp) מכשיר מתכנתים בסטנדרטים גבוהים כנהוג בממר”ם, 8200 וכנדרש בחברות ההייטק המתקדמות בתעשיה.

שתף/י את הפוסט:

הקריירה שלך בהייטק מתחילה כאן!

היי, נשמח להכיר! 👋🏻

השאיר/י פרטים ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.

המשיכו לקרוא:

עבודה בהייטק ללא תואר

רבים בוחרים בלימודי תואר ראשון במדעי המחשב במחשבה שרק כך יוכלו להגיע לעבודה בחברות הייטק. בפועל, תואר במדעי המחשב אמנם מקנה ידע רב בכל מיני תחומים הקשורים לפיתוח, אולם אין הוא נדרש לשם עבודה בהייטק וישנם נושאים רבים הנדרשים לעבודה בתכנות אשר התואר אינו מכסה.

קרא/י עוד ◄

היי, נשמח להכיר! 👋🏻

השאיר/י פרטים ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.